▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂

کوتاه آمده ام مدت هاست ...

▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂

کوتاه آمده ام مدت هاست ...

▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂
منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۲:۵۷ - پشمآلِ پشمآلو
    اضطراب*
نویسندگان

دل نوشته ی دوم

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ب.ظ

گه گاهی از همه چیز زده میشم !

میخوام برگردم به دوران قدیم

و خیلی از اشتباهاتمو جبران کنم ...

گاهی با وجود اینکه الان در موقعیت خوبی هستم دلم میخواد جامو با خیلی ها عوض کنم ...


گاهی ناشکری تمام وجودمو میگیره

و ناخواسته به جای سپاس

ناسپاسی میکنم !


گاهی میترسم از خودم ...

از اینکه بخوام به کسی صدمه بزنم یا ناخواسته خودم به خودم صدمه بزنم

گاهی دلم میخواد فرار کنم

از خودم

از موقعیتم

و از دوستانم


گاهی پرم از حرف هایی که میخوام به خیلیا بزنم

اما

اما

اما

باگفتنشون فقط از دستشون میدم ...


شاید این خودخواهیه که من برای نگه داشتن دوستانم به اونها دروغ میگم...

اما

چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه ...




نمیدونم چرا مینویسم ....

شاید فقط رفع نیازه ....


AVISA 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۶
جمعی از دوستان

نظرات  (۲)

هعییییییییییییییی

دوست خوشگلم:(

درس میشه
پاسخ:
:(
ایشالله
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۷ мдjiD ××آریایــــــــیها××
اوهوم :((((((
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی