▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂

کوتاه آمده ام مدت هاست ...

▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂

کوتاه آمده ام مدت هاست ...

▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂
منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۲:۵۷ - پشمآلِ پشمآلو
    اضطراب*
نویسندگان

قسمت آخر

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ

یاد باد آن روزگارن یاد باد

یادش بخیر دوران دوستیهامون :)

دلم برای دوستانم یه ذره شده مخصوصا برای عده ای از دخترا که مث عاجیم عاشقشون بودم ...

یادش بخیر چه دورانی بود ^ـ^

یه مدت شیطونای نت بودیم ...

ولی الان؟

...

بگذریم

دلم برا همتون یذره شده اومدم خدافزی با تاخیر -_-

دوستای گلم :

محدثه

مطهره

آرتمیز(عارتا)

عاریانا

راویس(راو)

زهرا

مهسا

بهار

رعیا

پریا♥

فرانک

محمد

رادین

محمد مهدی(بابی)

داداش حسین

محمدعلی

سعید

امیر

علی

عاری(آرین)دوخ

آرین (درویش)

حمیدشاه

مجید

اقا جابر

و خیلیای دیگه که بخاطر کمبود وقت و فراموشی نمیتونم اسمشونو ذکر کنم ^ـ^

عذر تقصیر بخاطر یه مدت طولانی نبودنم که به تاریخ میپیونده ....

^ـ^

دلم براتون تنگ میشه

براتون ارزوی موفقیت تو تمام مراحل زندگیتون میکنم همتون عشقین و گاه گاهی بهتون فکر میکنم :)

.

.

.

هــــعـــــی....


یادش بخیر :


▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂


موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۰۱
جمعی از دوستان

نظرات  (۱۵)

چه پست جالبی:|
۰۳ دی ۹۴ ، ۰۲:۴۱ شیکسون (^_^)
اومدی بیا پیش ماهم... :)
ممنونی؟!
ولی من از دستت ناراحتم.. خیلی زیاد >___<
یه پیام نمیتونی حداقل تو بلاگم برام بفرستی..
هر چند همونی که تو دنیای شاعران فرستادی و خبرتو دادی خودش خیلیع!!
عوضییییییییییییییییییییییییییییییییی:(
پاسخ:
لطف داری :)
یکی از دوستان لینک وبلاگ رو بهم داد امروز ی سر زدم. 
از دست کسی جز خودم ناراحت نشدم که اونم 5 مین دیگه احمق بودنمو فراموش میکنم.
من بر خلاف دوستان دیگه نمیپرسم کجا بودی و چیکار میکردی و چرا رفتی...
چرا که هیچ توجیحی نمیتونه واسم داشته باشه.
فکر میکنم توی این ماههایی که گذشت به اندازه ی کافی به این موضوع فکر کردم.
از زبونم لال مرگ خودش بگیرید تا خدایی نکرده پدرش.
توی ادبیات من جواب خدافظ یک جمله هست: (بسلامت عشق دروغم)
دیگه به این وبلاگ سر نخواهم زد. لطفا جواب این پیام رو ندید. خوشم نمیاد پشت سرم حرف باشه
بدرود
پاسخ:
بدرود ...

دوست من !

عـــــــــــا و یــــــــــســـــــــــــــــــا.....!!!!!!!
من چی بگم آخه؟!.. مردم و زنده شدم تا یکی ازت خبر بده...
دلم تنگه برات بی معرفت...
واقعا منو آجی میدونستی؟!... دلم میخواد ببینمت انقدر بغلت کنم و فشارت بدم آخت در بیادش...:((((
دلم شکست که نیستی نمیای.. ایشالا برگردی.. من هیچ وقت فراموشت نمیکنم..
انقدر به گوشیت زنگ زدم حالا معنی حرف منتظر موندن با خط خاموشو میفهمم...
هق هق فقط بگم خیلی میخوامت.. آجویی تکی برای من .. جای خاصی تو قلبم داری...
بدون منتظر برگشتنت هستم.. تا تهش...
اگه فراموشم کنی هیچ وقت نمیبخشمت... فهمیدی؟!! -___-
بدون نمیبخشتمت چون منتظر برگشتنت میمونم...
فرق نمیکنه خط و گوشی نداری.. نت نداری...
تله پاتی در خدمتمم... هرشب هم بفکرتم.. رسماً عاشق دوستی بودم که آجیشو ول کرده...
حرف آخر: لــــطـــــفـــــاً بــــرگـــــرد....
>_____<
پاسخ:
-_-
ازت ممنونم
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۳ آرتمیــــز
عجب :)
اون همه مدت دوستی اون همه دوران خوبی که با هم داشتیم و در نهایت یه مدت طولانی غیب شدنو الانم یه خدافظی نصفه و نیمه و با تاخیر و بدون هیچ توضیح:/


ممنونم از این همه محبت :D
پاسخ:
زیاد نبود
بود ؟
D:
خواهش میکنم کاری بود ک از دستم برمیومد
^ـ^
من هنوز قهرم
ایمیلم  paria.m777@gmail.com

هرجا هستی خوش باشی و خرم
اصنشم نمیخاد فک کنی دوستایی داشتیاااااااا
عاوی شمارمو بدم؟
پاسخ:
میگم سیم ندارم شمارتو بدی ک چی دخترم؟
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۹ جمعی از دوستان
ایمیلتونو بزارین بهتون پ بدم
سلام اختاپوس -_-من که بات قعرم جواب سلامتم چون واجبه میدم عبضی ولی اگه بدونی چیکارا کردم که یه جوری سراغی ازت بگیرم ولی نشد ینی اون فامیلتون ج نداد-_-غیب شده بودی انگار...چقدم ک پررویی با یه معذرت خواهی جمش کردی کصافد ِ...(جلو بقیه نمیشه گف)_----_ولی من یکی نمیبخشمت انقد ک بیمعرفت بودی>_<
پاسخ:
^ـ^ کرگدن شرمندم ^ـ^
O_O
قلد کردی ببخش دیگه تو ک انقد بد نبودی؟؟؟
ه_ه ای ام متاسف و ناراحت یو ار بخشنده اند بزرگ پلیز ببخش بزرگ من D:
عاوی من باید باهات حرف بزنم خطات چرا خاموشه ب من زنگ بزن لطفا
پاسخ:
خط ندارم
اصلا گوشی ندارم :|
خصوصی بده یجوری ج میدم
عاوی این رسمشه ?
اینجوری اجی محسوب نمیشن ...
خیلی میخام نق بزنم ولی برو خوش باش
نمیخاد گاهی بهمون فکر کنی
دلم ازت خیلی پره بی معرفت !
پاسخ:
میخوای زنگ بزنم چا باز کن خبر کنم ?؟P:

آجی شرمنده ی همتونم پشت کسی که داره میره بد و بیرا نمیگنا میخواد بره هی مجبوره برگرده پس بده اینارو ^ـ^
هوم؟

من تا اخر شب نت دارم یا تا ساعت 6 که میرم از اینجا :|
اولین کاریم که کردم اومدم به شما سر بزنم منتها چون ای دی و رمز نتمو نداشتم اینجا پ گذاشتم !
اینم از رفقای ما ^ـ^ محبتوشون با سر بریدن بنده تموم میشه ^ـ^
هه علیک سلام خانوم روت شد پیام بزاری
میگی آجی من آجیت بودم عاویسا؟
دلم ازت خیلی پره خیلیا عاویسا اینجا نمیگنجه دوس دارم اینجا باشی داد بزنم
ما چقد دنبالت گشتیم اصن ب فکره دل ما بودی خانوم اصن فهمیدی ما چی کشیدیم
هووووووووووف
ازت انتظار نداشم یهو بری فک نمیکنم ما رابطمون ی دوستی ساده بود به هرحال بیشتر ازینا کناره هم بودیم خیلی روزارو کناره هم بودیم
............
دلم ازت شکست...
هیچجوری نمیتونی جبران کنی دوریع این چن ماهتو
پاسخ:
شاید اگه میتونسم زودتر میومدم ولی این اولین فرصتیه که بهم دست داده :)
و نیومدم بمونم اومدم خدافزی کنم و....
میدونم ...
ولی ...
...
^_^ امیدوارم دیگه دوس بی معرفتی مث من تو تورتون نیوفته
سلام بی ادبی نشه دلم تنگه حضورتونهستیم:))) خب تقدیر این بوده . الانم کم پدایین شدیدا..الانم این وبلاگم دیدم چدا ناراحت شدم یاد شور ونشاط قدیما افتادم هعی یادش بخیر ..بازم معرفت شما دست مریزاد خدایی..
محمد کوچیک شماست یا علی 
همیشه وقلبا دعاتون می کنم 
کاش بودین ..
پاسخ:
متشکرم از محبتت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی