▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂

کوتاه آمده ام مدت هاست ...

▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂

کوتاه آمده ام مدت هاست ...

▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂
منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۲:۵۷ - پشمآلِ پشمآلو
    اضطراب*
نویسندگان

علیرضا طلیسچی

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷ ب.ظ

کسی که تو خلوتت زیاد بهش فک میکنی
تا یه آهنگ جدید میاد بهش فک میکنی
یه نفر هست که همیشه خیلی دوست داری بره
یکی ام هست که برای داشتنت منتظره
رو به روم عکس کسیه که به روم چشماشو بست
یه نفر بغضشو باز کنار عکس من شکست
توی زندگی هرکس یه نفر هست که نیست
توی زندگی هرکس یه نفر نیست که هست
من واسه هرکی پر در آوردم از خاطراتت سر در آوردم
اما نمیخوامت
دلتنگمو خیلی ازم دوری با اینکه من میمیرم اینجوری
بازم نمیخوامت نمیخوامت
یا تو تنهایی یا اون یکیو داره همیشه
یا یکی تو زندگیته وقتی اون تنها میشه
اون یکیو داره و سخته حسادت نکنی
کم کم عادت میکنی به هیشکی عادت نکنی
من واسه هرکی پر در آوردم از خاطراتت سر در آوردم
اما نمیخوامت
دلتنگمو خیلی ازم دوری با اینکه من میمیرم اینجوری
بازم نمیخوامت نمیخوامت

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۷
جمعی از دوستان

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی