▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂

کوتاه آمده ام مدت هاست ...

▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂

کوتاه آمده ام مدت هاست ...

▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂
منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۲:۵۷ - پشمآلِ پشمآلو
    اضطراب*
نویسندگان

آدم خجالتی آخرین دیدار وبلاگی من :)

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ب.ظ



آدم خجالتی 





‍ هر شب تو را

در خیابانهای خیالم

گم می کنم


نیستی که ببینی

چگونه ردت را

از ماه مى گیرم

از شب

از سایه هایی 

که خوابگردى مى کنند

و مثل من

پاپى گمشده ى خویشند

زیر پنجره ام

رویای

هیج ستاره اى نیست 


به شعر پناه میبرم

و مى گذارم مهتاب

بر خیال بى تابم باید

تو آنجایی...



👇 لینک تلگرام 👇

آدم خجالتی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴
جمعی از دوستان

نظرات  (۴)

عالی است

28 دی شد و تولد من :)
و دل تنگی...
دلم برای خودمم تنگ شده و دلم برای ی آدم خاص ...
که الان دیگه نیست تو این دنیا :(

دل تنگم....
خیلی دلتنگم !
بیگ لایک ... عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی