▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂

کوتاه آمده ام مدت هاست ...

▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂

کوتاه آمده ام مدت هاست ...

▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂
منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۲:۵۷ - پشمآلِ پشمآلو
    اضطراب*
نویسندگان

فرق بین من و تو...

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۸ ب.ظ


وقتی نگاهشان رو به توست
تو لبخندشان را میبینی
من تیزیِ دندانشان را …
پس ؛
نپرس چرا مضطربم؟!






موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰
جمعی از دوستان

نظرات  (۵)

عاریانا-___-

عاوی نیستش اصن:(((((((((
تو پیداش کن باشه مامی خودت:(((((
پاسخ:
عارتا عشقی عزیز دلم :)
عه کی گفته عاوی مامی منه...برو عارتی^_$
مگه نه عاوی مامی من؟؟
پاسخ:
^ـ^ من مامی همتونم

منتها خدابیامرزتم ه_ه
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۵۳ آرتمیــــز
مامی؟o_O
مامی دزدی تو روز روشن؟:|
پاسخ:
O_O
جون؟ شما ؟
من شمارو نمیشناسم
عاویسا تو قوی ای مامی من:)
پاسخ:
فداییون دخیم D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی