▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂

کوتاه آمده ام مدت هاست ...

▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂

کوتاه آمده ام مدت هاست ...

▂▃▄▅▆▇█▓▒░FROZEN░▒▓█▇▆▅▄▃▂
منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۲:۵۷ - پشمآلِ پشمآلو
    اضطراب*
نویسندگان

ب سلامتی ..... حرف دلمه خیلیاش

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۰۵ ب.ظ

به سلامتی خودم که ته ته معرفت اگه نباشم بی معرفت هم نیستم !

به سلامتی خودم که اگه هیچی نباشم لا اقل نامرد نیستم !

به سلامتی خودم که به هر کی رسیدم خندیدم تا طرف

با دیدنم واسه دو دقیقه هم شده غم و غصش بریزه دور!

به سلامتی خودم که با وجود این همه رفیق بازم بی رفیقم !

به سلامتی خودم که دوست داشتن رو از همون بچگی یاد گرفتم !

به سلامتی خودم که بخشیدم و بخشیده نشدم!

به سلامتی خودم که اشکم در اومد ولی اشک در نیاوردم !

به سلامتی خودم که سکوت کردم تا طرف خالی شه !

ولی سکوت نکرد تا من خالی شم.





با تشکر از دوست عزیز "мдjiD"

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۲
جمعی از دوستان

نظرات  (۴)

حرف دل من نیز هم :(
پاسخ:
:(((((
عادم ناراحت میشه
۰۲ آبان ۹۳ ، ۲۳:۵۶ آریانا پروان
آویسا حرف دلت حرف منم هست.:(((((
دلم میگیره از خودم....کاش...
پاسخ:
-_-
عاره میفهمم .....
salamat bashii
پاسخ:
تشکر 
اویسا این متن شاید خیلیاش حرف دل تو باشه کلش حرف دل منه :((((((((
پاسخ:
:(((((

هعیی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی